13.6.11

under construction



aku mendefinisikan diri aku sekarang berstatus under construction. byk maintenance yg aku terpaksa buat…tukar profesion, tukar direction..arr?? tukar imej, tukar hangout place, tukar minyak hitam, tukar oil filter, balacing, alignment….byk lagi la sampai aku pun ndak tau sampai bila mau mcm ni.*sigh*

but ..??tapi aku mesti settle maintenance dulu..tu cerita panjang buat masa sekarang, dengan keadaan aku yang sekarang yang ntah macam mana mau story pun aku tidak tau..yalah macam mana boleh berfikir kalau dekat kepala ni banyak yang difikir banyak yg mau diselesaikan...tu pasal mesti buat maintenance dulu baru blh bergerak, baru bolh pikir mau bergerk lancar…tambah turbo ka…tambah sayap ka. bukan senang aku mau berhijrah seperti apa yg aku buat sekarang. ..KENINGAU i'm here..

No comments:

Post a Comment