11.12.10

mood aku down [ marah ]

*whisper to my self...

sekarang ni aku dalam transisi mau kurangkan marah dan belajar banyak sabar...
ingat senang ka masa marah tu, kita teruskan senyum...? sakit jiwa raga ni, dan aku dah usaha mau banyakkan air hujan dalam hati yang tengah bermerah api...janganlah bagi kepala batu aku jadi petrol bila aku sedang belajar siram air biar padam cepat... janganlah bila masa aku di bawah kau di atas kau pandang aku macam semutka apa ka... aku bukan semut hitam atau apakah apakah.. aku ni jenis semut API...haha.

Susah tau sabar. Susah! then jangan kacau don't disturb..sama pulak bunyi dia masa aku tengah main dota xD

yalah aku marah pun tapi untuk senangkan hati fikir ada hikmah semua tu...mungkin bila jadi begini akan jadi begitu...tapi yang begitu tu tersembunyi sebab tu nama dia HIKMAH... bila dah jadi barulah kau mau, patut pun hari tu begini begini...mau jadi begitu begitu rupanya...

Haizzz..ni mau marah ka mau mangadu domba? haha...yalah,tadi tu aku try marah tapi bunyi macam mangadu..seharian stress, mau marah punya pasal..lupa ni hadis ka atau apa.. "Kalau tengah berdiri rasa marah, duduklah.. Kalau duduk masih marah, berbaringlah.. Kalau masih juga, ambillah wuduk... Kerana wuduk itu bisa memadamkan api kemarahan...hheks..nice iz'zit? :)

me* still masih tidak berani mau tumbuk buku batu, dalam erti kata lain, cukuplah urat lutut putus dua...tidak sanggup mau biar tangan putus empat pulak. haha...

1 comment: