10.12.10

Tag lagi daa

1. Apa benda penting dalam hidup anda?
- keluarga aku

2. Benda terakhir yang anda beli guna duit anda?
- rokok (petang tadi beli rokok premium rm3:50)

3. Di manakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan anda dan apakah temanya nanti?
- ntah

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
-ya... bersama dota aku..Haha

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
- ndak payah tanya, sebab kalau aku cintakan dia pun dia blum tau lagi cintakan aku..phew!!

6. Di mana anda selalu jumpa kekasih anda?
- UCplay..dota gamer.

7. Novel/majalah/buku terakhir dibeli?
- juara-juara kembar edisi ogos

8. Apakah nama gelaran anda?
- bilis

9. Antara mak dengan ayah yang mana anda lebih mesra?
-2-2

10. Namakan orang yang anda betul2x nak jumpa dalam hidup anda?
- sudah tentu la nabi junjungan. rasul terakhir.

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
-tidak(malas gila.haha)

12. Di manakah tempat anda betul2x nak pergi?
- tunaikan haji..tapi ndak tau bila.

13. Pilih satu "peluk" atau "cium"?
- both...rakus..haha

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
- setia, manja, comel.

15. Lima benda yang disayangi dalam hidup anda.
- 1)kau 2)kamu 3)awak 4)anda 5)aku

16. Lagu yang anda suka dan selalu dengar.
- Yui-love & truth

17. Bila tarikh lahir dan kt maner korang sambut tahun lepas?
- none

18. Rakan blogger yg anda nk tag?
- sapa2 la yg masuk blog ni, blog ni pun biasa2 jak..tiada org mau masuk..uhuuu

me* dota

No comments:

Post a Comment