23.1.10

Aku Kau & Dota [part 1]

just finish my last game..heks,ok la untuk malam ni,menang 12 game kalah 7,3 last game terakhir kemenangan bersamaku untuk DOTA keke...well,tidur akan lebih indah untuk itu... memang kaki dota la katakan..pikir mau main satu team dengan kawan-kawan,tapi dorang men shuffel Player pulak uhuhu..jadik kitorang pun end up as different team la..

last game terakhir tadi aku dapat Chen --->ahh malas guna hero ni ndak ganas ndak samseng kekekek jadi aku repick dapat Terrorblade
kawan aku plak dapat Rylai..

macam lucu2 pulak sebab main komputer sebelah2..jadi boleh tegok hero lawan la..hehehe last2 team aku menang gila bebeng.. sebab bone clickz dalam team aku pro "sekali".. bayangkan la baru level 9 dah godlike..uhuhuu...totaly pro..pro ks cam sial...aku dengan susah2 hati pigi lawan senang2 jak dia datang last hit...haduii KS kaki la,tau la kan clickz ni hero invi boleh ilang2 dalam terang hehehe...susah mau kill kalau tiada gems,dust atau ward...kekekek

oledi play this dota for 7yrs...heks...dulu masa tidak layan dota ni..cakap game ni ndak best la sebab banyak tekan2..hehehe...tapi sudah kaki game..memamg layan punya la.. :D

aku suka cakap pasal dota ni ..tapi aku malas mau discribe pasal dota ni dengan orang..asyik selallu tanya apa itu dota?best tidak? bla bla bla...main sendri la baru tau ..hehehe

sebelum dota ni aku layan ragnarok ..mmorpg,online...tapi nanti la aku cerita pasal ragnarok pula sebab sampai sekarang pun aku masi laik layan game tu :)

dalam dota ada 3 jenis hero Int untuk inteligen ni hero yang banyak mana..apa tu mana? mana la...mana la ku tau :D
Agi,.hero laju untuk killer kalau tidak tau guna orang pangil feeder zzz...
Str,,ni hero tanker..maksud..eerrr.er.er kalu tegah push,hero ni la paling depan sebab hp dia banyak..keball.. :)
Dota oh Dota...
aku main untuk suka2 jak..untuk happy2 la katakan..dah minat game ni mau buat macam mana hehe..paling best waktu menang..dan waktu paling skema waktu kalah la hehe...dah adat bermain ada menang mesti ada kalah.. [end of part 1]


jiwa-jiwa dota

No comments:

Post a Comment