24.1.10

....blurr

dia mula begini..beberpa ari nie,ntah la sedikit kompius..bosan ada blur ada...nowadays. ndak tau aku buat apa yg betul pada diri sendiri,ada ka juak yg betul..?This I ask myself everyday dan ni la yg aku sllu pikir takut setiap hari... apa la mau jadi,mungkin ada yg seperti aku tapi tidak sama mcm aku,sbb aku adala aku...klu aku org lain bukan aku la tu,uhuh... dunno. I was reflecting on certain things I wished never happened,stilliiiiiiiiiiii

iiiiiiii its happen jua..... And when ever this happens, all the metalness and crazyness in me goes away. I'm not me for just now,tu la pasal, kadang kadang ...aku benggong juak dalam sesetegah hal..diam pada masa yg lama cuma berpikir ntah apa apa ntah...wtf,dan minda ku cakap "so don't bother talking to me about certain things...you just go away give me time to do my stuff and get it over with. don't question me or what so ever. If you got no business don't be a busy body okay" ceHhh... taun baru cina is nearby, taun baru cina coming... OMG! HELP ME SIA! I'm broke biar pun aku tidak smbut taun baru cina tapi aku mau sambut jua heheh.! I'm cashless! EVERYTHING !hurmm....hurmm....hurmmmm...hurmmmmmmmm berapa bnyk hurmm daaa....ntah la...kadang kadang tu..bukan cakap kadang kadang la..apa yg aku perlukan sekarng is somebody...mungkin... ok Ia i won't elaborate any further on that..Mau main DOTA dulu~~




"Bila pun engkau menjelmah, di sini aku berdiri. Ku menanti....uhuhuh"

No comments:

Post a Comment