5.3.10

aku syg kamu

telah ditakdirkan kita bertemu... perkenalan yg tampa disangka2 telah membuahkan bibit2 cinta....semakin hari hati ini smakin tertarik untuk mengenali diri kamu.... semangat itu aku hampir... perlahan2 ia meresap bersama satu perasaan aneh yg lama x menyimbah di dalam kantung hati ini...sayang!! cinta!! benarkah itu!! jika dulu aku sendiri xpasti... kini....tuhan telah berikan ku jalan untuk itu... ya memang Tuhan yang tentukan segala apa yang telah di rancang...bagi ku, kamu adalah segalanya... yang termampu, apa jua untukmu, ku sedia... ku tahu ku bukan yg terbaik.. ku tahu ku jua tidak pernah layak untukmu... tp ku punya semangat... kamu destinasi ku... sejauh mane kamu cuba belari aku akn terus mengejarmu... pergilah kemana saje asalkan cinta mu ade untuk ku... pasti aku akan slalu ada untukmu...

kita berkenal tidak lamanya, jua baru sahaja.. aku akui, aku mg sombong...tp sombongku telah dibalas degan ikhlasmu...peribadi mu betul2 buat aku sedar beruntungnya aku mengenalimu... yakinku kaulah insan yg akan menyempurnakan ku...

*cinta hadir lagi....the eNd


............................................................
*sudah cinta dota lagi

11 comments:

  1. ai.. cinta datang lagi ke..

    bukan ke "aku tak percaya.. cinta...

    huuhuhhuhu..

    kalau hati dah berkenan... ape salahnyaa

    ReplyDelete
  2. Moon,haha...lama sua simpan ni dkt draf...sekarang suda kantoi xD apa boleh buat..hati dah berkenan..haha

    ReplyDelete
  3. nak bercinta ke nak berkahwin
    urmm

    ReplyDelete
  4. joe: cukup syarat klik no.2..xD
    gf: smlm..pikir2 mau post ka tidak..haha~~apa mau simpan2, hati dah berkenan.. :P

    ReplyDelete
  5. hehe
    blog rasmi tu
    joegrimjow.blogspot.com
    yg joegrimjoe tu english je
    ;)

    ReplyDelete
  6. joe:janji tidk merugikan..follow jak...hahaaa.

    ReplyDelete
  7. wahhh..jiwang betui..kita leyh terbit novel chenta bsama nie..hehe
    xsngka ader ag mamalia jiwang cam kita nie yor..haha

    ReplyDelete
  8. bulat: hati kena baik owhh..
    joe: thx to u buddy..

    ReplyDelete