15.3.10

always goes wrong

aduhh. Seperti apa yang kita rancang awal-awal memang jarang akan terjadi.
dan ya, itu memang betul. Penat gila sial aku menahan diri aku dari membenarkan otak aku yang suka berangan ini dari memikirkan perkara-perkara yang aku suka dan berharap ia terjadi. Tapi memandangkan banyak perkara yang dah confirm-confirm tidak akan terjadi, apa salahnya aku berangan pasal hal tersebut kan? Haha. ..mungkin xD
Aku fikir pasal diri aku,keluarga aku,cewek aku pasal ini pasal itu pasal di sana pasal di sini..eHh semualah. cth: planing mau keluar..tapi tidak jadi. sedih kan.. :(
memandang kan aku dah tulis apa yang aku fikir dan apa yang akan berlaku, aku harap semua tidak akan berlaku. Tapi memandangkan aku dah fikirkan apa yang mungkin berlaku, adakah ia tidak akan berlaku? Jangn risau. Bukan kau sorang jak yang tidak faham apa yang aku tulis. Aku pun sebenarnya agak berbelit disini...haha

Jangan fikir. Jangan fikir. Jangan fikir (berterusan)
Kenapa benda ni cakap jangan berfikir?
Benda ni dah terjadi dekat mana-mana dan dekat semua orang diserata dunia. Tapi, tidak ramai yang tahu…

2 comments:

  1. ampuuun tuanku beribu2 ampun..sori la x dpt jumpa.u know y kan...cian cygku...

    ReplyDelete