30.3.10

Mood Aku Down [ unknown part 2 ]

#Part 1

puspa: “sedihnya hari ni.. Sedih sangat2.” [kata-kata puspa 3 jam yang lalu, dalam SMS.

Aku diam jak,tidak replay msg dia ...?? dan sekarang aku sedikit resah.
back then i know its hard and it was not easy for me neither... i know its seems like i ran away but the truth is i know exactly what is going on in your little confusing heart..back to puspa here we goes.. If you really believe in love, think again. Because i dont think so! Responsibility first, love will come then. Insyaallah!


#Part 2

”hello, assalamualaikum abg. buat apa?“

ndada, tengah repair laktop, adapaitu?

”tiada.. Tanya khabar jak, di kampung sudah ni abg.. “

Owh..hurmm..

”tiada orang di rumah jadi kuar kejap jalan sendiri-sendiri. “

Emmm..malam, jalan sendiri-sendiri? di mana?

”Dekat-dekat sini jak. Tenangkan fikiran.. “

owh...

” Emmm.. “

….. silent.. silent.. and silent …..

” Ok lah abg.. saja call.. tanya khabar! “

OK..
*dalam hati: be safe then.

************

enough is enough..aku selalu benar terjebak dalam situasi serupa...but,
sebabnya aku terlalu baik untuk membiarkan diri aku hanyut ditelan dilema perasan orang sehingga kadang-kadang aku sendiri lemas diperangkap dilema hati dan perasaan...ya, aku tahu
aku tahu kau perlukan teman, aku tahu kau perlukan seseorang, aku tahu kau perlukan tempat mengadu, aku tahu kau perlukan sokongan, aku tahu kau perlukan nasihat serta dorongan untuk kuat dan tabah ..but you see, Fair enough, for that, i did what i had to do. Luckily the offer came just about the right time. I know back then you dont think its a good idea but i hope now you know..

*now you know and its OK for you to ignore me as i know you dont need me anymore!

#Part 3

sedih tunggu khabar qaseh, buat apa? sehat2 juga? sudah makan belum? makan apa? kenyang ka juga? haiz...

*reality might be unpleasant but lower expectation with some rationale will be good enough for an abandon relationship.

10 comments:

  1. uihh lek lekk. contact aja dye bahh hihi :D

    ReplyDelete
  2. kenapa bah ko berubah kenapa bah. :P

    aku tak paham. adakah 3 part di atas tu org yg berlainan?

    ReplyDelete
  3. suka entri awak ni

    ReplyDelete
  4. ha.... kan lin dah cakap.... aiseh.. tetiba...

    ReplyDelete
  5. semua: ok,
    simpan tenang...
    terima kasih.. xD

    lin: aiseh, mana ada ckp..

    ReplyDelete
  6. mood down pun berepisod ek? =)

    ReplyDelete