26.3.10

cerita follower dan kasih sayang

salam all..macam biasa aktiviti di subuh hari, waktu siang kalau tiada buat apa-apa masa itu selalu dihabiskan dengan tidur lain pulak ceritanya di malam hari, macam aku? dunia ni macam terbalik sudah, siang tidur malam berjaga lmaooo...4-5 jam sebelum ni aku banyak buat blog walking,dan.. lebih kepada baca entri dekat blog others, tapi apa yang aku tulis ni mesej dia lebih kepada untuk aku, and here what i got..


kalau anda rasa aku ni seorang yang pervert dengan membuat perkara ini, anda betul buat pertama kalinya, tapi macam biasa, salahkan kecomelan anda semua memfollow blog aku xD
dan kenapa tiba-tiba aku post entry yang ndak berguna ini? sebenarnya atas beberapa sebab yang berikut:
Aku tidak berapa suka orang lain minta aku follow blog mereka semua disebabkan mereka telah memfollow aku...kan tidak ikhlas disitu.. Aku akan follow anda jika blog anda?...emmm...fun untuk di baca xD
Aku tidak suka tags dan awards dan aku masih baru di dunia blog.. aku buat blog ni pada 16 atau 18 haribulan 1 2010 tetapi hanya aktif pada pertengahan bulan 2 dan 50% followers aku adalah dari orang yang aku tidak pernah kenal.. Susah sebenarnya handak menarik orang lain untuk follow kita dengan iklas sebab aku tidak pernah minta sesiapa menjadi follower aku. Dan kini, aku ada 56 followers, sikit jak..but thanks.






Aku playboy? bukan..aku bukan playboy. aku setia, setia mungkin.
Dan yang paling penting, aku mau bagi tahu yang aku ni bukan playboy walaupun aku suka tengok gadis-gadis comel, tetapi di dalam hati aku hanya ada seorang sahaja penghuni sampai lah bila-bila. Lumrah la lelaki sukakan sesuatu yang cantik. Perempuan mana tahu., bagi diaorang, lelaki ni semua sama, gatal la ini la itu la haha... Padahal lelaki ni alim sebenarnya. Lelaki suka memerhati dan menatap keindahan serta keunikan ciptaan Tuhan.. the end.

1 comment:

  1. ya la tu...LOL
    So not TRUE!!...
    ..the correct word would be..MEN IS GREEDY..
    hehehehhe

    ReplyDelete