12.3.10

Tentang Aku



Assalamualaikum..
Heks..terima kasih atas komen-komen yang diberikan..terharu sangat-sangat,heks..tapi aku terfikir,blog aku ni biasa-biasa jak dan kenapa datang ke blog aku? bukan kah aku ni jahat, kejam, skema dan mulut tidak bertapis?
Sorry to say.. ya dan skema.maaf sekali lagi haha, gurau jak. Bukan selalu aku boleh bermanja dengan kamurang semua yang comel-comel ini. (^-^)v .erkk..sorry.. Tidak patut aku buat emoticon comel tersebut.. nampak amat femenin.. Still, aku bergurau akan petikan d iatas. Jadi, jangan ambil hati.
Dan,aku tidak skema sebenarnya. Tapi aku suka ber-skema di dalam blog. sebab, bila lelaki bercakap dengan cara skema ini, menampakkan cool. Dan aku suka cool... haha..joke!
Uhuhu...apa pulak kena megena entri ni degan tajuk aku?
Ahh! pedulila dengan tentang tajuk entri aku ini. Aku hanya nak tunjukkan betapa sayangnya anda dengan aku sehinnga sanggup bersusah payah mengelik untuk ke blog ku demi untuk mengetahui tentang diri ku.. tapi sayang, aku tidak akan ceritakan tentang diri aku. Bukan aku ndak mau, tapi aku takut. Aku takut kamu semua tergoda terpikat dan terjatuh hati...haha..
Tamat.

2 comments:

  1. yerk..terpikat mende??=.=''
    ak ske bace blog ko sbb ko jujur lau lontarkn pandgn ko.n ko xkesa ape org pk..ak suke!hahaha
    kau xsuke?ape kau kesah?sebb yg pentg aku suke?hahaha

    ReplyDelete