6.2.10

aku dan SDO-X


tiba-tiba teringat pulak pasal game ni,game dance online yang paling latest aku main..konsep sama macam 02Jam tapi lebih senang sbb 4 key jak digunakan..mode adala 2 either keyboar or dance pad...aku pakai keyboard jak..uhuhu

Aku dah hampir 2 minggu main dan baru lvl 11...baju boleh beli guner MOLpoint..jadik baru nampak cun skit...t'best pulak aku rasa main game ni...dulu penah juak main 02jam tapi aku stop pasal dota hehehe...skrng ni start main balik..mcm dah noob aku rasa uhuh ndak macam mamat2 Chinese yang pro2 tuh..uhuhu,stakat normal tuh boleh lagi...hard macam x boleh..tapi skrng ni klu main aku blasah mode hard jak..jenis aku mmg kaki game,jadik senang tangkap game game cengini hehehe...

Lagu mostly lagu Chinese, Korean, Japan, Malay ada la sikit2..uhuh lagu ct pun ada heks!

6 comments: