16.2.10

sedikit bosan waktu ini

sedikit bosan hari ini...dah la bosan,mood pulak down..kesian kawan2 aku yang hantar msg,aku tidak replay..kredit surut haha.tapi bukan hari ni jak aku x reply msg dorang..dulu-dulu pun sama x reply,kredit tiada...hahaha...
bukan aku kalau cakap bab telepon/handphone erk....aku selalu lupa benda nie,ndak tau napa..malas,no aku pun aku tidak ingat, mau tekan #126# haha...there you go 010 bla bla bla xD
hurmm..i say this i oso i don't know,erk......hahaha....
mood aku kurang baik skrg...
aku pun ndak tau ...datang bulan ? maybe ?
mungking kurang tidur ?
wallahualam..
yang pasti,jgn layan aku skrg..
biarkan aku, biarkan aku sendiri2...itu kata aku,kata hati aku ? where got ?
k l chow chin c ..kekekeke

*kata hati aku Just Do It [Nike] ?

No comments:

Post a Comment