10.2.10

Hari Kekasih Hari Memperingati Kekasih?

ndak perna ku tau hari sedemikian wujud,tapi menurut orang2 hari tu wujud,ada! jadi di kesempatan ni,sebelum mata terlelap..aku ingin menunjukan setingi2 penghrgaan kepada kepada semua bekas kekasih ku..antaranya :-

1)tika
2)Dya
3)manis
4)ayu
5)Julia
6)juriah
7)Lin
8)pearl
9)linda
10)nanang

*nama tidak menurut urutan kronologi sebenar. harap maklum.

hurmm...ok enuff! ndak ingat beberapa nama lagi ada 2-3 mungkin.. tp memori dorang mcm terbayang2. biar aku tdr luk untuk ingat nama dorg. hmm..np byk sgt? sbb aku sorg yg bermasalah dalam hubungan. zaman muda2 kn?mau buat mcm mana..ish2...aku buakan menunjuk-nunjuk sbb bnyk kekasih... bukan..aku cuma mau tunjuk aku amat berrmasalah dalam hubungan. bukan sbb mau tunjuk-tunjuk,, tunjuk duit raya? tee..he..hee.. kesimpulannya disini,kdg2 kita syg semua. tp xsemua bertahan. jadi? yg mampu kita buat adalah bertahan. itu satu2nya sebab aku masih mampu berdiri hari ini...walaupun rapuh aku tetap ndakkan jatuh..

hurmm...seblum tu,aku tujukan lagu element..bukan orang suci,kepada x2gf ku,dan terima kasih sbb bagi aku pegajaran..
selamat menyambut hari memperingati bekas kekasih!

2 comments: