11.2.10

Tag Untuk Girls

sentuhan dari aku yg failed teringat balik bekas2 kekasih...tag ni utk girl jak sbnarnya,sbb teringat x x x xgf tu dan sbb skrng sndri lagi aku tolong jawab la uk mereka hurmm so here we go again..zzz~~~[mood aku down skrng ni,so a bit lazy for evrything don blame if i failed again]


PART A (brands of toiletries)

tidak susah klu jujur~


1. Hair shampoo :
- minyak ikan
[hahaha padan muka]
-dove [pena tgok dia beli dove]

2. Hair conditioner & treatment :
- dove [mungkin sbb bau dia mcm bau dove]
- loreal Hair Treatment [sbb pena ikut jadi guard :P]

3. Facial foam :
-CCleaner [clear all chache cookies & history ngeee xD]
-dermalogica clay cleanser[ yalah ..]

4. Scrubs
- dermalogica daily microfoliant
-dermalogica Skin Prep scrub
[tentu mahal semua2 nie kan?]

5.Facial cream :
-sabun may atau kain kering hehe..
-dermalogica active moist yg sbnarnya

6. Lotion :
- Nivea dan sebagainya

7. Shower cream :
-shokubutsu,cosway [sbb aku pun guna benda ni heheh..]

8. Lipstick
- Lip Sher colour, revlon, silki girl, maybelline,ZA,MAC,MCA,JPJ,JPI,jabatan kerja raya.hehe suka suka

9. Perfume
- DKNY be delicous
- One drop perfume
-Avon
-Cosway
[aku guna pupur jak atau lebh di kenali bedak haha..]

10. deodeorant :
- Rexona[ sama cam aku punya heks ]
-Amway[ tauuu :P ]


PART B (makeup)



1. foundation :
- Loreal

2. Compact/Loose Powder :
-ndak tau apa nie...tapi aku rasa diaorng guna tepung jap jagung

3. Concealer :
- ????

4. Eye :
- ntah

5. Blusher :
- ndak paham apa ni

6. Gloss :
- gloss???glukosa? haha



PART C (clothes)



Just state the favourite brand that you have only:



1. T-shirt
- BUM, MNG, esprit , padini, seed, ZARA, GAP [wahhh costing la]

2. Jeans :
- Levis, Esprit,mng
[aku plak guna brang2 bandel jak]

3. Baju kurung / melayu :
- beli dah siap
[kompom tidak pndai menjait...uhuhu]

4. Shoes :
- Vincci ,clerk and keith[ jenis mcm selipar ]
- primavera[ni kasut]
-nike, adidas,puma [ni utk spot]

5. Slippers :
- kaki ayam..
[haha padan muka lagi]

6. Spectacles/ shades :
[tidak seorng yg guna ni]

7. Hijjab :
- shawl ngan tudung bawal, ariani klu tidak silap aku.. =)

8. Underwear :
- Opsss... xD

9. Belt :
- ntah

10. Socks :
nike,adidas,puma
[kadang kadang guna kasut tapi tiada stokin,kaki bau aha..]

11. Watch :
- Guess
- vincci
[fogot edi]



PART D (technology)



1. Mobile Handphone :
- Nokia
-walki tolki atau botol kacak hehe..zaman p ramli xD

2. Laptop/ notebook :
- [aku guna compaq preserio CQ40]
-

3. Printer/ scanner :
-Epson 3 in 1
[

4. Camera :
-samsung dan sebagainya

5. Mp3/ Mp4 :
-sony dan seagainya

dah siap da...masa utk umumkan nama pemenang,dan pemenangnya....
- AKU
[heheh...hadiahnya...single ..????]

Person to TAG
-Rinadora
-Cik Akma
-NIKMAKAIMIN
-Andi Natalia
-Najwa
-Naemah
-Puspa
-Selamat Tahun Baru Cina
-Selamat Hari Kekasih
-Selamat Memperingati Kekasih

*done xD

2 comments: