18.2.10

HaHaHa BaCa !

HaHaHa... ahahHahHa.......HhehehhHEhHHEHee ...HahahahHahah
??
ok macam nie, mana satu yang kamu semua pilih, muda di dalam atau muda di luar?

K, let me rephrase that... kamu prefer untuk [1] nampak muda tapi ingatan macam orang tua, atau [2] tua as in biological age is tua, tapi ingatan cam orang muda?

Serius, aku sudah termasuk dlm golongan nombor [1] tu. Tahap ingatan aku sangatlah lemah sampai ia menakutkan aku kadang-kadang


rokok aku dah beli dekat satu kedai di kg nie,tiba2 mau minum kacang soya,jadi aku pergi la kedai yang berdekatan dekat kg,aku masuk satu kedai nie beli [susu kacang soya] [kota, saiz besar] sbb aku suka minum nie..harga dia RM5, Aku pergi bayar la Rm5 dekat pemilik kedai dia then aku tunggu depan dia...



....tunggu duit balance...

Aku rasa dekat 20-30 saat jugakla aku berdiri cam orang gila depan tuan punya kedai runcit tu, sambil dalam hati ku membebel, orang ni lembab ka apa mau bagi duit balance before aku sedar yang duit tu ndada balance.

Ya. 30 saat.....cukup la tu~~

Gila aku ni~~

4 comments:

  1. hahhahahahahhahahahahhahaha....adoiiiiii!!! sedihnya nya aku dengar tp dak namap aku dak boleh stop ketawa...hahahhahahahahhaha..sambung lagi..

    ReplyDelete
  2. aku rasa aku masi mamai lagi waktu tu...hurmm,sedih la..

    ReplyDelete
  3. dui bah kesian..hahahhaha..terima kasih la sbb xpa dk sengaja mood aku bagus plak tiba2 ..locok locok..

    ReplyDelete
  4. hurmm mood aku pulak down lagi...hurmm, grasping for air again..

    ReplyDelete